FANDOM

Legenda o PowstaniuEdytuj

Według Elfów nie należy szukać tego, kto cię stworzył. Ten ktoś gdzieś jest, możesz nawet podejrzewać, gdzie, ale nie szukaj go, nigdy.

Możesz natomiast spekulować na temat tego, skąd się tu wziąłeś, na podstawie starych historii, napisanych na rozpadających się pergaminach.

Tak widzą to elfy:

Dawno temu, wysoko ponad Naszym Krajem, mieszkały wszechmogące Istoty. Były wyższe od nas, żyły w Zamku ponad chmurami razem z Pierwszymi Elfami. Któregoś dnia ich nieskończonej egzystencji elfy poprosiły o usamodzielnienie. Istoty zgodziły się, ale tylko pod warunkiem, że elfy o nich zapomną. Pierwsze Elfy płakały - wszystkie kochały Wszechmogących. Jednak oni już postanowili. Zrzucili elfy w granice wysp, które utworzyli na Nieskończonym Morzu. Podczas "zrzutu" jeden z Pierwszych Elfów wpadł do wody i utonął. Przesiąknął przez dno i znalazł się, osamotniony i załamany, w pustej przestrzeni pod dnem Morza. Istotom zrobiło się go żal, więc, aby wynagrodzić mu tę nieuczciwość sprawili, że będąc w tamtym miejscu mógł spełnić każde swoje marzenie. Tak powstała Polana.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki